Household and office equipment and materials; Printing equipment and stationery; Paper, cardboard, stationery; Printing and publishing products; Preparation and publication of works, printing services; Production of paper and paper products; Drawing accessories and devices;
Bidders can submit their proposals for certain lots of the call for bids, but necessarily for all the items within a selected lot
:
Not applicable. Proposal shall cover all the items of the selected lots
Restriction on submission of a bid higher than previously submitted
Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is higher than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be increased.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:
По факту поставки товара в течение 30 рабочих дней
Delivery terms:
DDP, в течение 15 рабочих дней со дня подписания Договора
Georeferencing:
- Казахстан, Кызылординская область,
- Казахстан, Усть-Каменогорск
- Казахстан, Уральск
- Казахстан, Петропавловск
- Казахстан, Карагандинская область, г. Жезказган
- Казахстан, Алматинская область, г. Талдыкорган
- Казахстан, Костанай
Comments: Заявка на участие должна содержать документы, указанные в Приложении 5 к закупочной документации.
Место проведения процедуры:
Данная процедура проводится в электронной форме, предложения участников подаются только через функционал ЭТП ETS-Tender.
The Organizer has announced the results on 05.11.2023 at 16:05
и отклонил все заявки
Обоснование: Заявка участника 2 отклонена по подлотам Г/730-1 – Г/730-7 согласно пп.1) п.7.2. Правил закупок. Цены услуг, указанные в предложенном коммерческом предложении по вышеуказанным подлотам, превышают стоимость, предусмотренную бюджетом для осуществления закупа.
РЕШЕНИЕ КОМИССИИ:
1. Закуп услуг изготовления и монтажа интерьерной вывески с логотипом по подлотам Г/730-1 – Г/730-7 признать несостоявшимся в соответствии с пунктом 12.8. Правил осуществления закупок ТРУ ТОО «PetroRetail» (после отклонения осталось менее 2 (двух) коммерческих предложений).
2. В соответствии с пунктами 12.9., 12.10. Правил осуществления закупок ТРУ ТОО «PetroRetail» Товарищество вправе повторно провести закупки способом запроса коммерческих предложений. Повторный закуп должен быть объявлен в срок не позднее 10 (десяти) рабочих дней, со дня, следующего за днем подписания настоящего протокола итогов.