Request for Proposals No. 2523 
Мебель офисная с сопутствующими услугами по доставке, сборке и установке

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Мебель офисная с сопутствующими услугами по доставке, сборке и установке
Мебель офисная (характеристика, описание, производитель и т.д. указаны в Тендерной документации и перечне мебели)

Rubrics:
Household and office equipment and materials; Furniture, interior; Furniture;
Quantity:1 комплект
Total price:Price not specified
Currency:KZT
Contract award criteria:price excl. of VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:24.10.2019 20:49 (was extended by 49 min, 20 sec)
Last edited:24.10.2019 12:16
Bidding cancellation date:14.02.2020 11:03
Organizer (Initiator):KUA "ALMALY"
Additional info
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Restriction on submission of a bid higher than previously submitted
Bidding initiator has set a restriction on submission of a bid with a price which is higher than the price of the previous bid submitted by the bidder. Once the bid is submitted, the stated price can not be increased.
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Contract performance security:примечание: предусматривается обеспечение аванса/предоплаты
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:в соответствии с проектом Договора по согласованию Сторон.
примечание: предусматривается обеспечение аванса/предоплаты
Delivery terms:до 31 января 2020 года
Georeferencing:050013, Казахстан, Алматы, ул.Тимирязева, 18А
Comments:
Условия организации и проведения закупок предусмотрены Тендерной документацией (во вложении).
заявка потенциального поставщика должна содержать сведения и/или документы предусмотренные Тендерной документацией. не предоставление и/или ненадлежащее представление запрашиваемых сведений и/или документов является основанием для отклонения заявки поставщика
Место проведения процедуры:Данная процедура проводится в электронной форме, предложения участников подаются только через функционал ЭТП ETS-Tender.
Контактное лицо:Представитель организатора закупок менеджер по тендерам и закупкам Кенесханова Д. d.keneskhanova@almaly.kz

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.

Organizer has decided to cancel the call for bids.
Call for bids cancellation date: 14.02.2020 at 11:03.
call for bids cancellation reason:

Заказчик руководствуясь пунктом 34 Тендерной
документации по закупке Мебели офисной с
сопутствующими услугами по доставке, сборке и
установке, а также пунктом 5.1.3. Положения о
порядке планирования, организации и проведения
закупок товаров, работ и услуг ТОО «Компания по
управлению активами «АЛМАЛЫ», предусматривающих
право Заказчика отказаться от осуществления
закупок в случаях сокращения расходов на
приобретение товаров/работ/услуг, обоснованного
уменьшения потребности или обоснованной
нецелесообразности приобретения
товаров/работ/услуг по итогам тендера,
РЕШИЛ:
1. отказаться от осуществления закупки мебели
офисной с сопутствующими услугами по доставке,
сборке и установке;
2. отменить протокол об итогах закупки мебели
офисной с сопутствующими услугами по доставке,
сборке и установке от 04.11.2019г.

Price / offerCompany / Date Sorted by descending
48 000 000,00 KZT (price excl. of VAT)
Bidder 5
24.10.2019 20:19:20
49 232 820,00 KZT (price excl. of VAT)
Bidder 4
24.10.2019 19:42:22
49 575 890,36 KZT (price excl. of VAT)
Bidder 3
24.10.2019 17:54:49
70 000 000,00 KZT (VAT free)
Bidder 2
16.10.2019 17:18:47
63 244 388,00 KZT (price excl. of VAT)
Bidder 1
16.10.2019 10:09:10
Total bids: 5. More >>